Födelsedag

Imorgon fyller jag år, för 22:a gången. Det blir min första födelsedag på tre år där jag vaknar själv på morgonen, ingen att fira med och ingen som pussar mig godnatt och säger; godnatt älskling, hoppas du hade en bra födelsedag, jag älskar dig.

Jag vet ju att det är såhär det kommer se ut och för många är det säkert ingen stor grej. Men för någon som varje dag känner sig otrygg i det mesta hade det varit skönt att få krypa ner mellan två armar på just Min dag. Min dag som senaste åren har firats på någon mysig restaurang med någon jag tyckt väldigt mycket om.

Jag jobbar imorgon. Jag jobbar 11,5h så förhoppningsvis hinner jag inte tänka på det här. Jag hinner inte vara sådär fjantig som många säkert tycker för jag har ändå inte tid. På tisdag när jag är ledig får jag helt enkelt tänka att nu är det över och det är ett helt år kvar till nästa gång. Kanske blir det bättre då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0