13 aug

Kom precis hem ifrån stallet. Har ridit min goding och gosch vad bra han gick idag : ) Helt otroligt roligt.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på efter en härlig dusch. Vänta på att Emmaaaa kanske vill dra en pigge med mig ;D Vore härligt.
JO JUST JA ! HAHA
När vi åkte hem från stallet (jag körde såklart) så flög det in en fågel i bilen! han tvärdog och jag skrek -"JAG KÖRDE PÅ HONOM!" Och vände mig om för att kolla och mamma skriker tillbaka att jag måste kolla på vägen. Hahahha. Iallafall, hon förklarade sen att jag inte körde på den utan det var den stackars lilla fågeln som flög in i mig.

Sen stanna vi vid affärn och jag träffade på en glassätande Thillie. Jag fick resten av Pernillas glass för o mata änderna som stod där och gjorde dem sällskap. Så de åt glass ur handen på mig=) Mysigt.
-"Han har glass runt mun!"
-"Malin, runt näbben heter det. Änderna har väl ingen mun."
Hahaha.


Pigge vare ja, helt sjukt sugen.
Sen ikväll kommer Calle och gör mig sällskap =) Jag hade tänkt vi skulle åka in till emmelie men hon hade inte tänkt o vara hemma så det sket sig. Blir väl film eller något här istället. Sen imorgon äre hajk och det blir nog goigt : )

Seee you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0