21 aug

Nu är hajken med ettorna avklarad och det gick superbra :) Så jäkla kul med hajk. Dock var det inte lika kul med träning efter en natt med fyra timmars sömn. Usch nej. Efter att ha sovit här hemma över dagen var jag riktigt sleten och illamående. Äsch tänkte jag och drog till träningen iallafall. Helt otaggad och i behov av en energidryck som jag inhandla på kronhallen innan : )
Själva träningen var rolig men jag måste verkligen stå och skotta en hel träning känns det som. Helt sjukt dåligt går det :S
Somsagt, rolig träning eftersom den var ganska lätt och skön när inte Zäta var där så det var skojj ända fram tills jag vricka sönder foten (kändes som den gick sönder iallafall!). Men det är nog ingen fara. Ispåse på fort som fan och lindad fot löser det mesta. Jag är fit for fight imorgon igen, eller ?

Hursomhelst, natti natt för jag ska upp HALV FUCKING SEX imorgon!

Kommentarer
Postat av: Helena

då står jag och skottar med dig, behöver de också! å hoppas du blir bra i foten så fort som möjligt :)

2007-08-21 @ 23:28:13
URL: http://helenaengstrom.blogg.se
Postat av: Emma

Halv sex är väl inget, kom tillbaka när du är riktig quinna och går upp 04.45 fem dagar i veckan;) haha. hoppas det är bra med foten.

2007-08-22 @ 16:36:14
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0