26 aug

Jag drömde en sjuk dröm inatt...
Jag va på sjukan för jag hade skadat foten och skulle få ligga kvar där några dagar. Så hoppade jag runt lite därinne och kolla läget för jag hade varit där förut av någon konstig anledning.
Mitt i den där ljusa äckliga korridoren var en dörr öppen så jag kikade in och därinne satt det två jätteläskiga tjejer fastkedjade i ett helvitt rum utan några saker i. Det var blod överallt för kedjorna de satt fast med va lika långa så man kunde aldrig komma ifrån den andre. Det var helt sjukt läskigt för i handen hade de ett varsitt rakblad som de skar varandra med hela tiden samtidigt som de försökte komma undan den andre.
Fyfan vad rädd jag blev, kuta därifrån och helt strunta i att jag hade ont i foten och skrek att jag skulle därifrån för de tänkte sätta mig i ett rum med en såndär galning.

Sen vakna jag av att det ringde tror jag och tack och lov för det. Jävlar i helvete vad rädd jag va när jag vakna :D



Nu på kvällen har jag varit ute och gått och varit hos pappa en stund. Gosa lite med Mathilda innan hon skulle bada : )

Slappt ikväll, skola imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0