30 aug

Idag börjar inte jag förrän kl: 14.00 ! Wihuu fetaste sovmorgonen.

Igår träffa jag Robin i dfs efter skolan sen följde han med hem. Det var roligt trots att han sov hela svartåvistelsen igenom. Hahaha.

Två lektioner har jag idag och jag ska inte ens vara där på hela sista. Nepp, Mallan ska kolla på lägenhet och kanske till och med på TVÅ lägenheter. Beror lite på hur folk är hemma och sådär. Annars ska vi kolla den andra på lördag. Det ska  bli himla roligt och jag hoppas vi trivs nu så det bara är o säga upp våran och starta nedräkningen :)

Efter det iallafall ska jag in till kga direkt för 45min träning. Herrarna ska spela match så det blir kort träning idag men det gör inget för jag har önskat springövning som Zäta lova vi skulle göra ;D
Jag och Emma stannar kvar och kollar matchen efter dusch och sådär och det ska bli mysigt.  Riktigt älskar o kolla matcher.

image32
Glaaad : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0