7 aug

Tänker börja med att återigen gratta Niz som fyller hela 20 bast idag : ) Grattis!

Sen vill jag säga tack till pappa och Pernilla som köpte med en varsin parfym till mig och Sanna när de var på kryssning. Syrran fick nyaste Lacoste och jag fick en Tommy Hilfiger (Tommy Girl) som jag velat ha väldigt länge och den luktar otrooooooligt gott ! TACK!

Idag är det härligt väder och redan vid tio var jag ute för att ta vara på förmodligen sista sommarlovssolen. Det är mysigt att ligga i min solsäng med lite vattenmelon samtidigt som Mathilda springer runt och håller låda. Haha.

Min dag kan nog inte bli bättre än såhär. Först parfym sen sol SEN får jag WOK till lunch :D Helt otroligt gott och jag riktigt längtar. Efter det kan det bli stranden med lillsyrran annars bara glassa här hemma på gården.
SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN äre dags!
INNEBANDY <3
Träning ikväll klockan 19:00
TAGGA!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Niz

Tack Malin :) Nu ska jag ut och vara en kattninja i trapphusen. Hoppas att du var suverän på träningen!

2007-08-08 @ 02:42:55
URL: http://niz.rymdblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0