1 dec

Idag vaknade jag på fel sida och är jättesur. Inte så konstigt faktiskt när man blir väckt flera gånger innan man vaknar av sig själv. Det enda jag har gjort sen klockan 10 är att jag varit spydig mot familjen och inte gjort annat än varit otrevlig och skrikit på dem. Dock är det inte så jävla lätt att vara trevlig när man har en spydig lillasyster.

Denna dag blir väl hemskt tråkig och ointressant, det känner jag på mig. Jag är så sur att jag har lust att slå till någon för att lätta på trycket. FAN vilken skitdag detta kommer bli. Skönt att åka till far en stund sen iallafall.






Nu väntar en stor jävla kopp kaffe för att lugna kroppen och till det kanske någon rutten knäckemacka med gammal skinkost på. Skämtåsido.
Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0