23 dec

Idag har varit en jättebra dag. Jag började med att färga håret imorse så nu håller det sig  fräscht över jul och nyår. Sen efter lunch åkte jag lila/vit cykel bort till far för att ringa Susanne. När vi väl fick tag på henne talade vi lite om hur vi ska lägga upp saker och ting angående Hobbeck : ) Ska få hjälpa till att rida in hennes föl :) Sååååå himla roligt och jag känner mig lite stolt över att hon fråga just mig. Så till veckan börjar inridningen av lilla Hobbeck =)

Jaja, nog om det.
När jag kom hem julbadade jag katten som jag alltid gör innan julafton. Nu är hon vit och fin lagom tills minusgraderna slog om till plus och det blev geggigt ute. Perfect  !

Sen kom världens bästa Emma på besök och trots att vi bara satt o småprata med en kopp kaffe till Miami Inc så var det så himla trevligt och jag saknar henne massor varje dag. Känns faktiskt skitjobbigt att hon inte bara kan komma över när jag vill att hon ska det, eller när hon själv kände för det...

Men snart flyttar jag närmre och det blir bra :)
Love you<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0