10 juli

Imorse blev jag väckt halv elva genom att Hazeman almost slog in min dörr. Haha. Han frågade om jag ville med och spela Fotbollsgolf med grabbarna och jag frågade när vi skulle åka... Om cirkus 31min svarade han och jag kände mig genast lite stressad. Snabbkaffe och en snabbläsning av kuriren fick bli min frukost och halvvaken som jag var bar det iväg 31min senare. Därborta var det rätt kul o kolla på de som spelade faktiskt, själv stod jag vid sidan av. Jag visste redan innan att fotboll överhuvudtaget, inte är min grej.

Efter Degerforsvistelsen bar det av till badet. Jag badade såklart inte, så jävla kallt.
Senare på dagen fick jag med mig Emil, Rasmus och Josef ut i skogen och tillsammans med grannhunden sprang vi en halvmil och kände oss stolta över det sen efteråt. Dock känns det som att man nästan kunde ha struntat i o springa för nyss kom jag hem efter vår lilla "filmkväll" och där bjöds det på onyttigheter Mallan inte kunde motstå. Shame on me.

Morgondagen är ett mysterium, vad händer?
En sak är säker iallafall, jag ska träffa min käre vän Emmelie :) Det blir grejjer det, dfs imorgon alltså.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0