18 juli

Jag har inte orkat skriva på väldigt länge nu känner jag. Jag borde ha en hel del att berätta med tanke på att det gått många dagar sen senaste inlägget... Men tack vare mitt rätt så ointressanta liv så har jag inte det!
Igår var jag iallafall med om något jag säkert ALDRIG kommer få uppleva igen. Fyfan vad mäktigt. Hamnade mitt i en jävla tromb som drog igenom byn och förstörde hela skiten. Nej det var överdrivet, men en hel del skador blev det iallafall. Runt en hundra träd sägs ha ramlat omkull eller knäckts som tändstickor. De låg alltså som ett jävla plockepinn-spel här.
Vi satt ute och fika i ett helt vanligt åskväder (trodde vi) när vi plötsligt såg en stor rökridå komma över kvarteret. Träden längre bort på gatan näst intill låg ner och rätt som det var försvann grannhuset bland molnen och världens vindpust tog tag i allt  vi hade på altanen och vi blev sjöblöta. Vatten i vardagsrummet fick vi med. på bara några minuter förstördes vår lilla by av VIND, regn och hagel. Nog om det,  för det kvittar ändå hur mycket jag än skriver här, ni fattar ändå inte känslan av att vara MITT I en jävla trombjävel.

Min stackars buddy Nisse fick lida av den där skiten med, jag ringde sent och ännu senare befann jag mig hos honom. Det var väldigt trevligt precis som det alltid är när vi två umgås =)

Idag 09.30 bar det av till Örebro för lite shopping. Det blev shopping kan jag lova. Jag inhandlade följande:

En gul huvtröja
En Blå/vit huvtröja
Ett ljusblått linne
En orange t-shirt
En bh
En bikini
En mascara
En ögonpenna
En Hello Kitty tröja åt lillasyster
 En parfym
 
And for free fick jag en väska och ett hårspray =) Personligen tror jag att det är för att jag är så jävla bra. Ja, det tror jag.
image17
image18
Ja såhär såg det alltså ut efter tromben "Gisela". HAHAHA

Ja just ja, vi fick sopa källaren också för den var full i vatten ! :)

Just ja, igen. Måste tillägga att jag träffade på självaste William idag på Marieberg! Helt otroligt kul. Alla ni som känner William och Douglas vet precis som jag att det är otroligt sköna människor. Han berättade att de var på semester och hälsade väl antagligen på lite släkt och vänner skulle jag tro. Jag frågade också vart de har bosatt sig nu eftersom jag inte riktigt hade koll på vart de tog vägen efter åren i Singapore och han sa att de numera bor i Skåne. Fasen vad roligt ! : )

Kommentarer
Postat av: Niz

Ditt liv är ju rena actionfilmen Malin!

2007-07-18 @ 19:54:23
URL: http://niz.rymdblomman.se
Postat av: Emma

GRISELA for liiiifeee ;D

2007-07-18 @ 19:59:19
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: Helena

Länge sen man såg dom.. trist :/

2007-07-19 @ 23:57:43
URL: http://helenaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0