19 juli

Idag har jag lekt en hel del med Thillie =) Hon bara går och går heeeela tiden och det är så kul så kul.

Senare vid 15.00 åkte jag till stallet och tjöta en stund och där hände det konstiga saker, hahah vilket folk det finns. Iallafall,
åkte till Latorp med Wagabond och skulle möta upp Anita och  Fia där. Blev en härlig kväll med roligt folk och en PLACERAD Wagabond =) Det var himla roligt. Vet att jag själv placerades med honom när han gick som unghäst förra året men det här var minst lika kul, han är ju vuxen nu! (Iallafall på papperet)
Hursomhelst, jag ska rida på lördag och jag är så jäkla ivrig! Ska få sitta upp på min underbaring som aldrig svikit mig. Han måste nog vara bäst. Ja, det är han nog.
För er som inte vet att jag lagt ner min ridning så vet ni det nu men pga mina abstinensbesvär har jag varit i stallet lite då och då iallafall och nu ska jag börja rida lite oftare igen, även om det aldrig blir i närheten av hur ofta jag var i stallet förr.


Men skitsamma ingen förstår min lycka ändå. Hästlivet är jag och det ska bli så jäääkla kul !

image20

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag mena ju inte att du inte tränat, för de vet jag ju att du gjort, men jag tänkte på dom som inte varit där mer än 1 gång. :p

2007-07-19 @ 23:55:28
URL: http://helenaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0