2 juli

Wiiiiiihuu! Vilken jäääääkla dag : ) Spenderat hela den nämnda med Emma. Först käkade vi på Eurasia och som alltid var det så otruuuuligt smaskens! Och något som är goigt för mig när jag blitt så jävla underklädeskåt är att jag har inhandlat nya sådana. Så mysigt så mysigt SÅ! Sen fick jag en prisent av Emma med. Sexigast ever.


I helgen var det 70-tals party och javisst, kvällen dög. Inte för roligt när jag hade Emma på avstånd men därimellan... Hahahah oj oj oj.

Jag:
-The drunko has been here and taking down the nalls ! (Nalls = Nallar, som låg på golvet)

-Emma, drick upp din drogg nu!


Hahah lite goigt berusad svar JA. Och inte  fan hade det gått över halv tio dagen efter. Haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Synd o säga att vi har kul iaf ;D;D;D ääeeej ska nog gå och ta mig en drogg nu !

2007-07-03 @ 07:19:09
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0