23 juli

Ja det finns en hel del o skriva men jag har konstigt nog ingen lust  : / Har nyss kommit i form efter gårdagen och dagen innan det. Lite sömn är inte bra för människan märkte jag. Haha, efter 21 timmar utan sömn somnade jag klockan 06.00 igår morse. Sov till och från till 10.40 då jag ringde mor så hon fick komma och hämta mig. Därefter somnade jag 11.35 och vaknade 17.00, sen somna jag 18.15 igen och klev upp och duscha 20.30. Sen vare dags för nattsömn mellan 22.30-10.30 :) Så jääkla skönt.

Nu har "Lill-Tommy", Frida och Cornelia anlänt. Måste säga att det är en väldigt goo unge den där tjejen, helt fantastisk :)

Kan bli en uppdatering senare.
image25
Jag och Cornelia leker med mina stenar(Cornelias ägg) i min säng : )

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha alltså jag diggar ditt sovschema. Värre än mitt ju, när jag va vaken mellan 06.30 onsdag morgon till 19.30 torsdag kväll. Sov 12 timmar 3 nätter i rad efter det, haha.

2007-07-24 @ 09:58:22
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0