24 juli

Det här har varit en bra dag. Har hunnit hälsa på Mathilda en sväng och då kan det inte bli annat än bra. Världens mest söta unge!

Ikväll åkte jag in till dfs med Emma för hon skulle vara  goast i världen o bjussa på solning, fasen vilken dam. Efter det när vi vänta på bussen träffade jag lite kompisar jag inte sett på nästan hela sommarlovet. Det är sjukt jobbigt med sommarlov. Iallafall, satt o tjöta med Robin hela vägen in till kga där vi klev av för att börja våran blöta vandring till Nobel. Jävla regn.

Tråkigt nog blev det bara jag, Emma och Helena på träningen. Så jääääääääävla dåligt av laget o inte komma. Somsagt, vi är fan en truppjävel på cirkus 30 pers ?!?!??!?!?
Hursomhelst lyckades jag göra något väldigt dumt. Vet knappt själv vad jag  gjorde men det är en jäkla smärta jag känner i insidaslashbaksida lår nu. Emma vet vad jag menar  för muskel ;P Så nu efter en efterlängtad förmodligen behaglig dusch ska det smörjas in med kladd och jag kan inte göra mer än att hoppas att jag kan gå imorgon. Rixfm vafan.


Kommentarer
Postat av: Emma

I would like to call it the mitt-emellan muskel ;D

2007-07-24 @ 21:05:43
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: Niz

Dåligt? Haha :) Jag som trodde att du tänkte strunta i det du med först.

2007-07-24 @ 23:45:52
URL: http://niz.rymdblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0