28 juli

Idag ringde alarmet på min telefon 08.45. Då var det dags o kliva ur min varma, sköna otroligt underbara säng för att häva i sig frukost, borsta tänderna och klä på sig. Sen var det bara o sätta arslet på cykeln o börja trampa hem till far. Där möttes jag av en kladdig puss från lillasyster som satt vid frukostbordet. Efter sisådär 10 min bar det av till stallet. Och Självklart hade pappa privatchaffis.

Väl där hämta jag min guldklimp ute i hagen och som vanligt kommer han alltid fram så fort jag ropar -"Wagaaboooo ooooooond!" med en såndär otroligt irriterande gosig barnröst.

När jag var klar i stallet och hemkommen till underbara Svartå var det dags för gräsklippning.
Svartå Folkets Hus gräsmatta som är stor som en jävla fotbollsplan stod på schemat och jag som aldrig klippt ett grässtrå förut förutom med en sax i mina unga dar, tänkte att jo det blir väl lite småjobbigt.
PFFFFFFFFFF! Småjobbigt my ass ! Jag är inte klar än och shit pommes vad ont i ryggen jag fick. Det ska bli intressant imorgon och se hur jag ska lyckas ta mig ur sängen. (För er som inte vet har jag min madrass direkt på golvet)
Hursomhelst, jag måste ta resten av gräsmattan imorgon om jag nu lyckas ta mig upp på fötterna. Sen efter en goig dusch och dyligt ska jag in till Dfs och hämta Emmelie samt träffa Tina för att besöka graven.

(OBS, jag tycker inte Svartå är så värst underbart, det var ironi)

Just nu förutom att jag sitter här och skriver väntar jag på att tiden ska gå. Jag riktigt längtar tills jag får krypa ner under mitt tjocka, goa, mysiga, otroligt sköna täcke! Jammi jammi.
image28
Jag saknar mitt mörka hår och luggen jag hade helt otrooooooooooooligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0