3 juli

Idag har jag besökt Saras grav med Emmelie eftersom hon hade blivit 17 år idag om hon hade varit här med oss. Det var fint med alla rosorna där och inne i kyrkan var det så himla skönt, så tyst. Vi tände ljus och skrev några rader i gästboken, sen skulle vi fika. Och njaae, det gick inge vidare (vi fick höra att det stängde tidigare sommartid) så vi köpte oss lite gottigottgott på Kronhallen istället ! Träffade Emma lite innan också ja just ja. Hon fikade med oss, ja det gjorde hon ja. Yammi med milkshake och kakor och allt vad det nu blev. När vi avnjöt våran inhandling kom den... VIPPS(!) från ingenstans stod världens sötaste lilla fågelunge och tittade på oss samtidigt som han pep för han var så ensammen. Gullig tyckte vi men sen barnsben har vi vetat att man inte ska röra fågelungar, så det gjorde vi inte heller.

Efter det bar det av hem till Emmelie och vi slog på en film. Hursa som den hette Pay it Forward ? Kanske. Bra var den iallafall och som alltid tjöt jag i slutet. Den stackars pojken blev ju knivhuggen.

Nu har jag så förbannat tråkigt för alla är så tråkiga och vill inte öva sin socala kompetens som jag vill. Min käre vän som jag kan prata med långt in på nattimmarna har för ovanlighetens skull lagt sig tidigt ikväll. Kul för mig.
Jo just ja. Träffade trevligt folk innan hemfärd ;)

Emmelie imorgon med? Me wish!272176-3

Jo förresten, jag ÄLSKAR Emmelies parfym <3 : )
Hundvakt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0