4 juli

Idag har det regnat som fasen. Det är ju roligt, inte.
Jag har iallafall varit hundvakt en stund mitt på dagen. Lite mysigt faktiskt. Efter det tog jag tag i min skitiga katt och bar henne till duschen. Hon är himla lätt o duscha faktiskt och jag tror hon gillart. Jaja, ren och fin blev kissen. Nej kanske inte helt men luktar gott gör hon nu iallafall. Efter duschen grabbade jag tag i borsten och gav henne en riktig omgång. Ser ut som ny i pälsen =)

Annars har jag mest slappat all day. Drog en film helt ensam förut, An American Haunting. Lite konstig film...

Grill i regnet ikväll blir det. Grillen ställer vi under tak och det som grillas skall får avnjutas inomhus, kul.


Jag hoppas förövrigt att min lilla gosiga syster har blivit frisk så jag snart kan gå och hälsa på henne. Hon är världens mysigaste  : )
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0