5 juli

Dagen har varit bra trots att den inte blev riktigt som jag tänkt mig.

Katten skada sig och kan inte stödja på vänster framtass och jag har haft kass träningsvärk utan att ens ha tränat ;S skumt.

Jag och Nizze blev nästan uppkäkade av världens största pyton när vi var ute och gick, scary.
Efter den promenade hände massa kul men jag orkar verkligen inte berätta hur dumma vi är jag och min fru. Hahah så dumt det blir ibland. Iallafall, väl inne i kga innan träning stekte vi sönder på busstationen.
Jag: -I'm sitting here and Gooding on the burn! (Fixar brännan)
Hahahah ja det fick vi oss ett gott skratt till och många fler blev det på hemfärden. Nog för ikväll, jag är så jävla trött.

Natti !

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha vi är så jävla dumma. Men det är en hemlis okeeeej!!!! galet galet galet

2007-07-06 @ 07:20:09
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: Niz

Vi gick nästan åt där alltså. (:

2007-07-06 @ 07:35:53
URL: http://niz.rymdblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0