6 juli

Idag försökte jag ta vara på solen men gav upp direkt när jag fått på mig bikinin. Solen gick i moln.

Har inte gjort så värst mycket idag inte. Räddade en söt liten filur från katten min. Hon käkade ju nästan upp honom! Den söta lilla ödlan hade ju tappat svansen så jag var bara tvungen o lyfta upp honom och visa honom för mamma =)
image6

Jag hade faktiskt en sånhär när jag var liten. Han bodde i en plastlåda som jag dagligen gjorde rent och piffade till så det såg ut som ett riktigt paradis. Pölen hette han : )




Iallafall, senare på eftermiddagen softa jag kotte med Emma vid affärn och efter det åkte jag hem till pappa. Sen bar det av till STALLET, wihuuu! Jätteskojj att rida och jag saknar det som fan.image7
Min älskling och jag förra sommaren.
image8
Jag och Chivas i våras.
image9
Brown Bee och jag tvåa i dressyren,  Ågrena -04
image11
Älskling och jag i Viby -06



Kände för o visa alla som läser vad jag saknar mest nu för tillfället om man bortser från innebandyn som jag saknar så grymt mycket att jag tillochmed drömde att vi lira match inatt.
Jag vill ha min Gosigaste Wagabond igen.







HAHAHA jääävlar vad kul det är med tv spel =) Pernilla (pappas sambo) har införskaffat sig ett nytt spel till vårat Gamecube och nu har vi precis avslutat våran turnering! haha jäklarns vad jag är bra! Min nya favorit är självaste KIRBY!
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0