8 juli

Idag regnar det fortfarande precis som igår. Det är kasst men det betyder att man får spela tv-spel utan att det sätter sig på samvetet ! Jag trivs i soffan med min fleecefilt och kontrollen. Haha det är mys. Jag och Pernilla tog oss an det nya spelet med en varsin Maryland kaka i handen. Efter en stund fick jag fortsätta ensam eftersom Mathilda vakna. Dock gick det inte lång stund förrän hon joina mig och två av systrarna Englund mös framför spelet. Mathilda är snart 15 månader men det ska väl börjas i tid ;) ?image13

image14

image16
Sleten och fin i regnvädret. Haha.
Jag orkade inte fixa bilderna innan. Därav alla fina röda ögon osv.

Kommentarer
Postat av: Niz

Aa. Det är lika bra att börja tidigt så att man kan krossa allt motstånd senare.

2007-07-08 @ 20:52:42
URL: http://niz.rymdblomman.se
Postat av: Emma

Hon kommer bli bra på det där, det syns redan nu! watch out bigsis!

2007-07-08 @ 21:29:02
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0