17 nov

Matchen klarade vi av med (vad jag och resten av laget tycker var) ett bra spel. Lite orättvisa siffror men vi visa att vi faktiskt kan klara av tre perioder utan att ha en downperiod. Det sitter i skallen på oss och en sån lite förändring vi gjorde idag hjälpte tydligen.
Ryggen sa ifrån ordentligt efter matchen vill jag lova. Nu efter en värmedyna och en stark tablett känner jag mig sömnig, och lite bättre.

Något som är synd är att jag missar movie-night ikväll, tror det hade varit trevligt : ) Hoppas det blir en annan gång så jag kan joina.

Imorgon ska jag pallra mig iväg till Stora Vallas stora-få-ont-i-röven-läktare för att kolla innebandy. Har lovat min vän Fredrik att jag ska titta och en match borde väl min rygg klara trots att den där läktaren inte är att leka med då det gäller att sitta en längre stund. Vi får se hur dagen artar sig efter det, kanske stannar jag kvar och kollar även damernas match (wihuuu vad skojj =)) eller så åker jag hem och kollar en film i en skön säng. Time will tell.

Nu ikväll sitter jag alldeles ensam hemma. Dock blir inte ensamheten långvarig, mor är bara hos grannen, men det är ganska skönt ändå. Någon som vet om det går någon bra film eller något ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0