19 nov

SKÖÖÖÖNT att jag äntligen gjort klart mina skolarbeten. En naturkunskapsrapport om Degerfors Fjärrvärmeverk och en del i det viktigaste vi gör i Pedagogiskt Ledarskap. Pjuh, känns bra, känns bra.

Det är ganska trist att det är mörkt när man slutar skolan. Känns som att det är läggdags direkt när man kliver innanför dörren hemma. Inge vidare.

På torsdag ska vi kolla på en lägenhet igen : ) Hoppas den är fräsch och go och att min mor för en gångs skull kan nöja sig med den! jag vill härifrån illa kvickt!


Lateeer !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hatar att det är så mörkt ute hela tiden.. Man orkar ju inte göra någonting när det är mörkt.. :s var ska du flytta?
Puss

2007-11-19 @ 22:27:17
URL: http://Bluue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0