22 nov

Det var det dummaste jag hört i hela mitt liv. Jag hoppas fan "x" blir rädd på en gång för det där är fel fel fel !!!!!!!!!!!!!!!!!! hade jag haft den tid som krävs för världens finaste varelse hade jag tagit vara på den för jävla längesen!!!!!!!! Just nu saknar jag honom mer än nånsin och jag vill vara ha våran tid tillbaka för det finns verkligen ingen som förstår honom på det sätt jag gör. Han är bäst för mig och det gör ont i hjärtat när jag inte kan träffa honom varje dag. Jag hoppas verkligen att "B" tänker längre än sådär och förbjuder den där dumma idén. Fan vad arg/ledsen jag känner mig nu.
Ge mig några extra timmar på dygnet så jag kan hinna med den jag älskar.


FAN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju fan dum i huvet.. du tror bara att det är du som kan rida honom eller.. det är väl upp till berhnad vem som får rida honom och inte.. Ta din jävla dyrbara tid och rid honom då om han är så himla perfekt för dig..

2007-11-22 @ 20:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0