22 nov

För att det andra inlägget var så "argt" så gör jag ett till : ) Gårdagen bestod till störst del av innebandy då vi spelade Innebandy SM på hemmaplanen. Det var kul trots att vi till en början knappt hade lag osv osv. med vårat ihopplockade lag lyckades vi förlora första matchen mot Virginska med 1-5 där jag satte en stenhårt i kryllan vilket var en härlig känsla ! ;D Nästa match spelade vi mot Mariestads Vadsboinnebandygymnasium. Sjukt duktiga men slog oss med 0-6 efter att vi gett dem bollen när det var tre minuter kvar. Här varsågod och skjut ungefär:P Det gör inte oss något, de spelar fleeera dagar i veckan och vi plockade ihop ett lag som inte tränat en enda gång tillsammans. Sista matchen mötte vi John Bauer och krossade dem med hela 10-0 ! Det var en mäktig känsla vill jag lova efter att man sååå många gånger i ett tidigare innebandyliv förlorat om och om igen med de sifforna.
Lyckades med 3mål och 1ass och med den lyckan åkte jag till kga med Marielle för lite shopping :) Dock hade jag ruskigt ont i min fotknöl som fick sig en riktig smäll igår. Det resulterade i att den är svullen/blå/röd och vääääldigt öm. Kan inte gå med skor på så idag hade jag tjusaiga raggsockor och tofflor i skolan, hah !

Aja, shopping blev det och jag lyckades återigen få Marielle att handla : ) Haha, hon införskaffade en jättefin vit stickad tröja medans jag hittade en efterlängtad grå stickad. Sen hittade jag sötaste trosorna jag sett på länge och då kunde jag inte låta bli.

Efter den trevliga stunden med Marielle väntade andra spännandeheter, haha vilket ord. Iallafall, trevlig promenad trevligt snack trevlig promenad igen och en fin avslutning gjorde min kväll bra trots min huvudvärk :) Det var helt kanon.

Sen hem och jag började må riktigt uselt på bussen. Blev inge bättre när jag satte mig i bilen utan snarare sämre. Mådde illa och hade ruskigt ont i huvet. Borsta tänderna och hoppade i säng direkt när jag kom hem och då visade sig klockan bara vara 21.20 haha. Men det var skönt att sova nästan 12 timmar inatt =)

Kollade en görfin lägenhet idag med som jag verkligen hoppas vi tar, jag vill härifrån! Vill komma närmre alla mina kompisar och närmre kga och innebandyn ;)

Nu orkar jag inte mer, hare ! =)

Kommentarer
Postat av: Helena

vi vill ha dig närmare!

2007-11-22 @ 21:09:48
URL: http://helenaengstrom.blogg.se
Postat av: Joohan

Jag håller med helena! :O (A)

2007-11-22 @ 21:28:21
Postat av: Emily

Inte för jag vet vart jag kan skriva, så jag "kommenterar" istället. Hehe tackar så mycket :D

2007-11-25 @ 00:18:26
URL: http://emilyholm.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0