26 nov

Sitter i skolan och är så trött att ögonen svider och jag ramlar snart av stolen. Åkte med pappa imorse för att spara ihop lite tid till en mindre sovmorgon och det resulterar iofs i att jag kommer till skolan sisådär kvart över sju, men idag känns det som det kvittar för hellre det än gå ute i det här skitvädret bara för att komma hit tjugo i åtta. Ganska skönt att sitta här på morgonen ändå, hinner kolla lite bloggar och bilddagböcker och såntdär.

Gårkvällen var inte alls rolig. Blev tal om att jag kanske var tvungen att ta bort min katt om vi skulle valt en viss lägenhet och det gillade jag inte alls så jag  tjöt hela kvällen. Jävligt fint var det att vakna med svullna ögon imorse vill jag lova, inte alls svårt att sminka sig då. : /
Hursomhelst, allt det där är löst nu och det känns så jävla bra att vi äntligen bestämt oss och dessutom kommer vi kunna flytta tidigare ! Och till den här lägenheten kan jag ta med mig katten:) Som förövrigt attackerade mig imorse och rev sönder armen på mig. Fiiiiiina onda rivsår har jag nu och det är inte så väldigt fint, faktiskt.

Nog om det.
Lång dag idag utan raster i princip. Äckligt matteprov som säkert går åt helvete.
Efter skolan blir det att skynda sig hem och käka någonting sen tillbaka till Dfs för dansuppvisning. Förhoppningsvis blir det så iallafall, det bestäms på lektionen idag om vi ska ställa upp eller inte. Jag vill, men känns ändå nervigt för jag tror att jag med min vanliga tur kommer tabba mig!


Kommentarer
Postat av: almaspringsteen

ha en asbra dag i skolan:)

2007-11-26 @ 07:54:08
URL: http://www.bornintheusa.blogg.se
Postat av: Emma

Skönt att det löste sig! Vart ligger den lägenheten ni ska ha nu då ?

2007-11-26 @ 12:27:18
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0