28 nov

Rätt okej dag om man bortser från skitvädret som var när jag skulle till bussen. Usch. Det som hade snöat så fint precis innan, jag med min tur =)

Okej dag somsagt men har inte hänt något roligt jag kan skriva om. Jag sitter här och tänker på nyår, vart ska jag vara och vad ska jag ha på mig? Har nog nästan bestämt mig för att det blir en klänning:$ ska titta lite i Sthlm när vi åker dit den 12 dec. Har sett en jag blivit lite småkär i så vi får väl se =) Det sämsta om jag bestämmer mig för klänning är att jag åker på att köpa skor med som jag säkert bara kommer använda en gång. Känns lagom roligt. Vi får se, kanske hittar jag något annat tjusigt istället ! : )



Match imorgon klockan 19.00 mot Skoghall i Karlbergshallen, jag älskar publik ;)


Bonde söker fru snart, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0