30 nov

Alltså det är helt sjukt, hur kan jag lyckas skada mig sisådär 15 SEKUNDER in i matchen? Jag förstår inte vad jag gjort för att förtjäna det här :P

Hursomhelst matchen igår slutade 5-9 men jag tycker inte att det är helt kasst att kunna hämta upp ett 0-8 läge och sluta matchen sådär. Det var bra gjort men såklart synd att vi lät dem göra en jobbig uppförsbacke åt oss.
Jag åkte senare i matchen på världens jävla lårkaka men utan reserver var det bara att bita ihop och spela. Fyfan säger jag bara. Det resluterade i att jag idag inte kunde ta mig till skolan. Har sovit ruskigt dåligt inatt och nästan fällt tårar varje gång jag skulle göra ett försök till en vändning i sängen. Så Dans och Idrott lockade inte särskilt mycket idag alltså. Det tråkiga med den här sköna hemmadagen är att jag inte kan besöka min käre vän Fredrik efter skolan som det var tänkt : / Får bli en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0