8 nov

Jag trivs ganska bra med att börja 12.30 en torsdag. Jepp, gör inte mig ett dugg :)

Vid elva ska jag iväg och klippa luggen inför helgens partaj. Ser ju ingenting för tillfället.
Efter det fortsätter jag upp mot farmor där hon har lagat mat till mig lagom tills jag kommer :) Världens bästa farmor! Efter jag har fixat håret och käkat lite skjutsar hon in mig till skolan där jag har två lektioner max. Kanske en bara, vi får se.

Sen när skolan slutat sådär jobbigt sent (16.40) tar jag bussen in till kga för att få någonting i magen innan jag knallar bort till Karlberg för att kolla herrträning. Efter den väntas u-lags match mot Filipstad/Lesjöfors. Ska bli roligt att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0