10 okt

Helgen kommer bli perfekt då den kommer innehålla en hel del Innebandy. Det gillar vi.
Borta match i Billingsfors på fredag kväll. Kanske inte roligaste resan men vi gör att det är värt det genom att komma tillbaka hem med 3 poäng. För annat finns väl inte ? Såklart inte.
Lördag kan det bli innebandytittande med trevligt sällskap och kanske befinner jag mig i hallen även på söndag. Många matcher nu men inte gör det mig någonting.

Ikväll..?
Blir lite naturkunskapspluggande för min del. Prov till veckan. Sen kanske jag tar en tur bort till lillasyster =) Känns jobbigt när inte pappa är hemma. Han har bara varit borta sen i söndags men det känns redan som en evighet ! Kom hem eller ta med mig till USA nästa gång ;)



På lördag, på lördag :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Han är ledig en vecka nu =) Men alltså, inte nu till helgen utan nästa, så då lär det inte va lika mycket innebandy som den här helgen. Du ska med ju =)

2007-10-11 @ 10:07:13
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0