19 okt

Först och främst tänker jag börja med att säga fyfan vad bra Disneymusik är. Det är helt sjukt. Har suttit hela veckan och lyssnat soundtracks på youtube. Phil Collins har helt otrolig röst och han sjunger många låtar i Tarzan t.ex för er som inte vet.

Idag har jag hämtat Mathilda på dagis själv för första gången. Gick helt otroligt bra. Inget gnäll överhuvudtaget och ingen gråt när jag kom heller, kalas.

Imorgon ska jag iväg och spela match mot Sjöstad. Vet inte riktigt hur jag känner inför det. Såklart kul med match men inte lika kul när man tittat tabellen innan och inser att det är ett jävla målsprutarlag vi möter. Aja, det visar sig imorgon vilka som är det bättre laget, allt kan hända.

Mina senaste dagar har varit lite uppochner både i skolan, hemma och känslomässigt. Ber om ursäkt till alla som jag kanske betett mig illa emot under den senaste tiden, jag har bara inte varit i balans. Jag tror att det är påväg att bli bättre nu för nu är min far hemma från USA igen och det känns alltid bäst när han finns nära !


Jo just ja...
Jag kollade nyss Idol och finns det något så illa att lyssna till som AMANDA ?! Inte en jävla ren ton och såntdär blir jag så arg på när Juryn hela tiden uttrycker sig i form av -" ÅH AMANDA VI ÄLSKAR DIG, DU ÄR SÅ JÄVLA BRA" för hon är verkligen kass. Fyfan.

Jävligt bra idag var dock Mattias och Christoffer, kalas !








Everywhere I turn, I hurt someone
But there's nothing I can say to change the things I've done
I'd do anything within my power, I'd give everything I've got
But the path I seek is hidden from me now

Brother bear, I let you down
You trusted me, believed in me,
And I let you down
Of all the things I hid from you,
I cannot hide the shame.
And I pray someone... something will come,
To take away the pain.

There's no way out of this dark place,
No hope, no future.
I know I can't be free,
But I can't see another way,
I can't face another day.

Kommentarer
Postat av: Niz

Hon är bra ju! Amanda alltså :)

2007-10-22 @ 07:55:32
URL: http://niz.rymdblomman.se
Postat av: Emily

TACK! Äntligen någon som inte tycker att hon är bra. Jag håller fullständigt med dig!

2007-10-26 @ 16:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0