17 sep

Äntligen tillbaka till vardagen efter att ha legat sjuk i en vecka. Känns som att jag tappat en massa både här och där, det vill säga i skolan och på plan. Men nu känns kroppen mycket bättre och jag är påväg tillbaka och håller på och tar igen allting ;) Va hårt idag på dansen eftersom jag missat två gånger och de andra tjejerna har satt ihop en början. Måste säga att nu när vi kommit igång ordentligt är det riktigt jäkla roligt. Men smärtan i mina knän är inte att leka med. Usch för o stå på knä på golvet.

Spelade cup i helgen igen och jag är riktigt nöjd med min egna insats. Vi gick inte vidare vilket var jäkla synd eftersom vi taggat till för final. Men å andra sidan skönt o slippa spela i söndags då jag mådde uselt efter tre matcher med en sjuk kropp lördagen innan. Gick och la mig 19.00 den kvällen och gick inte upp förrän 08.30 morgonen därpå. Det var goigt vill jag lova.

Just nu vet jag inte vad kvällen har att erbjuda men antar det blir otroligt lugnt framför antingen en film, tvn eller burken. Hursomhelst känns det som att  det blir mys med tanke på att det regnar och sådär ute. Kanon med en film då!

Imorgon vankas det tatuering och än så länge är jag inge vidare nervös. Antar att det kommer under dagen imorgon men det är väl så det ska vara ? Detta är något jag velat göra länge så det ser jag fram emot.
Efter det blir det käk med Emma och jag tror att det inte kan bli annat än helt otroligt mysigt med en massa skratt och tokigheter. Jag trivs alltid lika mycket  :)
Sen om vi klarar oss igenom lunchen och lyckas ta oss bort till Karlberg blir det världens-bästa-lag-tränings-tittande !

Jo just ja !
Har både gjort slingor (dock känns det som att de redan är borta) och klippt lugg. Känns knepigt att jag själv inte kan avgöra om det blev lyckat eller ej. Men en sak vet jag, fult eller ej, såhär får det se ut nu ettag!

image35
Gammal bild från i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0