19 sep

Det känns otrooooligt skönt att det äntligen är över. Har velat tatuera mig Så länge och nu är det gjort! Det känns bra att jag har gjort den men jag är osäker på om jag alltid kommer att gilla den ? Den är jättefin nu, men vad tycker jag om ett år ? Hursomhelst så är det en personlig sak så det är inte hela världen om jag skulle ångra mig.

Dagens bästa är...att vi är lediga imorgon ! Eller ledig och ledig, jobb har vi men vi behöver inte åka till skolan. Det är goigt. Det betyder att jag kan mysa i sängen heeela dagen imorgon om jag skulle känna för det. Det gör jag nog.

Men just ja, jag hade tänkt vara lite hurtig imorgon om det är fint väder. Hade tänkt springa en sväng på förmiddagen eftersom jag inte ska träna på kvällen. Vet inte än om jag ska in och kolla eller om jag stannar hemma, det märks.

Hälsade på Mathilda en stund förut och jag förstår inte hur en unge som varit på dagis HELA dagen har så mycket enerig. Jag fattar verkligen inte.
image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0