30 sep

Återigen, regn. Har varit kasst väder hela helgen men inte har det gjort mig speciellt mycket ändå. Igår åkte jag in till Kga och kollade herrarnas seriepremiär mot Kristinehamn. Efter det stannade jag kvar i kga för lite tv tittande. Sen buss hem till sängen. Har sovit helt sjukt bra  den här helgen, 12 timmar mellan fredag lördag och 11 timmar mellan lördag söndag. Men trots detta vet jag att måndagen imorgon kommer bli minst lika hård och jobbig som alla andra måndagar. Men som plåster på såren har jag bara skola mellan 13.00-14.30 på tisdag ! Vad härligt.

Ska börja göra mig iordning nu. In till Kga igen för att hjälpa till på cupen för de yngre ! Innebandy idag igen alltså. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0