30 sep

inlägg nummer två för dagen.

Har nyss kommit in efter en promenad med Emma i min mors två stl för stora gummistövlar. Det var coolt tyckte jag att gå i vattenpölarna precis som man gjorde när man var liten och jag sa till Emma att jag så gärna skulle vilja prova att hoppa, men att jag skulle bli så väldigt blöt då. Så jag struntade i det, till en början.

Sen hittade jag en inbjudande, ganska liten vattenpöl och tänkte att vafan, jag måste prova ! Mm jävel vad jag prova och jävel vad blöt jag blev om byxorna. Surt sa räven.

När jag gick hem helt själv efter att ha lämnat Emma som skulle gå en längre runda (jag orkade inte, det är jobbigt att gå i stövlar) gick jag och funderade på allt möjligt, rätt eller fel osv. Det i sin tur ledde till att jag sväva iväg otroligt långt ibland.
Efter en stund hittade jag svartås längsta vattenpöl och kunde inte låta bli att kliva i den. Den här gången var den för djup så nu kom vattnet in genom snörningen istället så jag blev återigen, blöt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha filosoferar'n.. jag gick dubbelt så långt som dig. En powerwalk på en timma och 20 min, inte illa.

2007-09-30 @ 20:20:33
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0