Packa

Sådär, nu har jag packat det mesta. Bara lite småsaker som man använder in i sista sekund som ska ner i väskan. Jag trodde jag skulle få stora problem med att hålla mig under maxvikten men det visade sig vara enklare än vad jag trott ! Jag har massa kilon kvar men de sparar jag till min shopping ;)

Har just slängt in pommes och kycklingbitar i ugnen så jag hoppas de blir klara hyffsat lagom till talang.
Är själv hemma till kl 00:00 för mamma är iväg och jobbar. Hade hoppats på att någon skulle kunna komma hit och göra mig sällskap men alla verkar ha egna planer så det blir nog att slå på en film, själv, lite senare.

Imorgon ska jag till svartå och äta tårta och fira Thildus. Hon blir hela 2år på tisdag och det känns lite halvruttet att vara i England då. Jag åker hem imorgon kväll igen för att kolla igenom det sista och göra mig redo för uppstigning på söndag morgon och för en avfärd strax därefter.'


Får se om jag hinner/orkar slänga upp ett inlägg till, det märks ! : )

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha en bra fredag!

2008-04-11 @ 19:45:42
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Ewie

vart ska du åka? :)

2008-04-11 @ 19:46:03
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Emmelie

Hoppas du får det riktigt trevligt och får shoppa en massa.. :P Ledsen att jag inte kunde komma i kväll, har varit i krhmn o öva musikal sen plugg ;S hoppas vi kan ses snarre ! Puss

2008-04-11 @ 21:48:40
Postat av: bella

Tack kul att du tycker det :)

2008-04-12 @ 18:43:52
URL: http://buus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0