14 jan

Jag vet att jag bloggar otroligt dåligt och det beror väl helt enkelt på ett ointressant liv eller ett tappat intresse. Jag tror på det sistnämnda då det går bra för mig nu om dagarna : ) Allt flyter på jättebra med Hobbeck och det känns kul. Något mer som är roligt är att det i princip bestämdes idag att jag Malin Linnéa Englund kommer göra min praktik i England. Jajemän! Det kommer bli en upplevelse. Jag ser fram emot idrottslektionerna vi ska hålla för dem, det blir intressant. Hursomhaver, det är inte förrän i April men jag tänkte att jag kan tala om det nu ändå.

Flytten närmar sig med stormsteg och snart är jag inte längre en Svartåbo. Haha, visste inte vilken adress jag skulle skriva på papperet lärarna måste ha för att boka flygbiljett för inom cirkus två veckor bor jag ju inte kvar här men jag fyller ju i lappen ikväll. Tokigt det blir ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0