7 jan

Det känns overkligt att det idag har gått precis två år. Två långa år utan dig. Jag saknar dig hela tiden men har ändå på något sätt lärt mig att klara vardagen utan de personer som inte längre finns här. Jag hoppas verkligen att du har det bra. Jag och en nära vän till dig talade om dig på nyår. Jag höll på att börja gråta och jag tyckte mig se att han också såg ledsen ut. Det han berättade måste vara svårt att  bära med sig nu när du inte finns mer.

Jag saknar dig jättemycket Timmy, men jag har äntligen accepterat och lärt mig att leva med det. Vi ses ju igen, det vet jag ! <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Saknar så sjukt mycket..

2008-01-21 @ 21:57:30
URL: http://Bluue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0