Hobbowich

Igår var jag ute i skogen en sväng med Sigge, CarlPedal och Hobbowich. Hobbe har blivit tuff nu och gick på som aldrig förr :) Han hade ingen lust alls att gå efter Calle så förhoppningsvis kan jag rida själv snart.

Efter att jag kommit hem från far mötte jag upp Emmelie vid Kronhallen där vi inhandlade diverse saker. Vi gick hem till mig och gjorde oss varsin toast och efter det glas med  varma bär :) Sen slog vi på stort och poppade popcorn till Grey's.

Idag har jag kollat ett avsnitt av Andra Avenyn, ska snart kolla fler. Sen har jag varit in till kga en sväng och kört lite bil och sådär. Ikväll vankas det träning och jag har träningsvärk i ljumskarna...


Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Kul att du kom igång igen så man har lite och läsa på dagarna :)

2008-03-27 @ 16:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0