Laxå

Om en liten stund åker jag till Laxå på en liten vad ska man kalla det, reunion ? Det ska bli kul att träffa massa folk som man inte ser sådär jätteofta. Vet inte riktigt vad vi ska göra men jag hoppas på en massa tokigheter! Efter en viss mängd tjat och övertalning från Carl har jag näst intill bestämt mig för att sova kvar därborta.

Var förövrigt ute och red Hobbe igår igen och han är så go. Han ladda som tusan i galoppen och hade jag släppt på hade det gått undan vill jag lova ! Kul att han är på pigg på det här med att bli riden iallafall. Susanne funderar på att inte låta honom visas på treårsvisningen och det känns rätt skönt faktiskt. Då behöver jag inte stressa med någonting och eftersom han är så lugn som hingst får han gå ett år till, minst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0