22 november

Jag, som så många andra, tänker djupt ibland. Mina tankar kan handla om allt möjligt och jag har ofta förmågan att sväva iväg. Jag menar, det man inte når i verkligheten kan man väl få drömma om?

Jag saknar någon att pussa godnatt -"jag älskar dig". Jag saknar att känna huden av den människa jag håller om så varmt, när jag vänder på mig i sängen och jag saknar någon att göra frukost till. Jag vet inte om jag visat det för folk innan men jag tror att jag äger en ganska så romantisk sida. Ordet "romantisk" kan ju såklart tolkas olika från person till person, vi alla tycker ju olika. Jag gillar iallafall att få en annan människa att känna sig behövd och omtyckt och det betyder väldigt mycket för mig när jag lyckas visa hur jag känner.

Jag saknar även att ha någon att hålla i handen när det samtidigt lyser om oss - "titta vi två är en och det är såhär vi vill ha det".  Att ha någon som vill vara med mig och som ser mig för den jag är. Någon som kan skippa en kväll med kompisar för att denne kanske behövs hos mig just då.

Jag skulle kunna skriva hur osammanhängande som helst om jag skriver ner mina exakta tankar men jag försöker väva in dem i lite mer förstående text. Hur jag lyckades med det spelar inte mig så stor roll egentligen. Det är ju min blogg och jag hade inte behövt skriva en enda mening eftersom mina tankar finns i mitt huvud och det är för mig de betyder någonting.

Jag har varit med om allt det jag skrivit nu och därför kan jag med säkerhet skriva att jag saknar det för jag vet hur det känns när man är älskad av en annan individ utanför familjen.

Kommentarer
Postat av: ...

Det är precis så det kommer bli för dig, du kommer att få det. Frågan är bara när turen kommer. Min tur har inte heller kommit, allt som finns är att hålla ut.

2008-11-22 @ 13:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0