28 oktober

Michael Jacksson är så otroligt jävla bra och något som skulle vara grymt skulle vara att se honom live, vilka moves och vilka låtar! Det rycker i hela kroppen på mig när jag lyssnar och tänker på tiden då vi dansade i skolan. Det var grejjer det. Första dansen vi gjorde var ju just till en av hans låtar. Ja nu lät det som att det var evigheter sen och det var det ju inte, utan förra året.

Jag får panik när jag tänker på att jag endast har en veckas lov. Det blir inte ett dugg bättre när jag sitter och lider av tristess heller. Vad ska jag göra ? Gå ut och gå ? Ah jag känner faktiskt för att göra något svettigt, hah. Skulle bra gärna knalla upp till gymet men det är inte lika kul att vara där utan sällskap. Att gå en powerwalk med bra musik däremot, det har jag inget emot att göra ensam. Dock är det mörkt ute nu och jag måste nog medge att jag är en gnutta mörkrädd.

Kanske ska jag lägga mig i badkaret med god badbomb, något gott att dricka, lite musik och tända ljus? Om jag önsketänker riktigt hårt kanske det hoppar ner en man?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du har kommit igång lite med din blogg igen :) Jag tycker om att läsa andras bloggar så jag är bara glad att du har börjat skrivit igen :)

2008-10-28 @ 19:19:22
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: ck

jag tror fan robin har sett han live :D

2008-10-30 @ 16:05:35
URL: http://ccck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0