.

Det är inte konstigt att jag får höra att jag blivit för smal, att jag blivit blek, och att jag ser sjuk ut. För ni vet inte hur ont jag har i hjärtat och hela kroppen. Hur mina känslor äter upp mig från insidan och hur dom får mig att vilja härifrån. Jag är ett vrak och jag vet om det men jag styr inte över min kropp och dess vilja.


Varför ska just jag älska någon som inte älskar mig?
Det är det allt handlar om nu. Jag är olyckligt kär och det förstör mig. Nej, jag mår inte bra. Det syns väl?

Kommentarer
Postat av: emily

Kärlek suger när det inte går som man vill!



Vill du hitta på något någon dag så säg till, jag är inte omöjlig. Eller elak!



:D

2010-03-12 @ 19:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0