Frustrerad.

Mitt i allt detta kaos kan jag ändå inte låta bli att koka över dessa fullkomligt falska idioter. Ni som är supposed to stå som närmast men egentligen aldrig brytt er mer än näsan är lång i vanliga fall. Falska idioter jag hoppas ni halkar på gatan där ingen kan höra er. USCH!
Det är helt sjukt, en annan som brytt sig JÄMT varje dag trots dispyter, bråk och fula ord. Jag ska bara vara här för det är så det är och det betyder inte mer än något annat. Trött och utnyttjad jag känner mig när ingen kan se vad det faktiskt är jag gör.
Iochmed detta hoppas jag på en jävla vändning, annars är detta det sista du hör från mig.
Till något helt annat. Jag älskar dig mitt hjärta och jag kan inte sluta tänka på vad jag hade gjort om jag hade förlorat dig. Jag älskar, älskar, älskar dig. A piece of me always will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0